نمایندگی شرکت انرژی

کولر آبی انرژی | بخاری انرژی | هیتر گازی انرژی | بخاری صنعتی

کولر صنعتی کارگاهی بهترین خنک کردن هوای کارگاه‌ها صنعتی

کولر صنعتی کارگاهی بهترین خنک کردن هوای کارگاه‌ها صنعتی

خواندن این مطلب حدود 4 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

در فصل تابستان افزایش دمای هوا، کار کردن در کارگاه‌ها و مکان‌های تجاری را برای کارکنان حاضر در ساختمان سخت می‌کند. در هنگام بالا رفتن دمای محیط، پیشنهاد می‌شود که از کولر صنعتی کارگاهی برای خنک کردن محیط کاری بهره ببرید. افزایش بیش از اندازه‌ دمای هوا در محیط کار می‌تواند منجر به کاهش میزان تولید و راندمان در کارگاه‌ها شود. در هوای گرم، کارکنان انرژی لازم برای انجام کار مفید را پیدا نمی‌کنند و به این ترتیب وقت کاری به هدر می‌رود و راندمان کاری کاهش پیدا می‌کند.

کارشناسان انرژی نوین در مقاله ای اقدام به راهنمایی شما در خصوص خرید کولر صنعتی نموده اند.

تحقیقات انجام شده و تجربه‌ی کسب شده در این زمینه نشان می‌دهد که دمای ایده آل برای محیط کارگاه‌ها و دفاتر تولیدی بین ۲۲ الی ۲۴ درجه سلسیوس است. بر طبق گزارشی منتشر شده از طرف سازمان ناسا، آن دسته از دفاتر کاری که دمایی بیشتر از این مقدار داشته باشند، بازده کاری آن‌ها تا ۶۲ درصد کاهش پیدا می‌کند.

کاهش دادن دمای محیط توسط دستگاه‌های تهویه هوا در مکان‌های تجاری بزرگ ممکن است بسیار گران تمام شود. برای مثال دستگاه‌های تهویه هوا توانایی خنک کردن کارخانه‌ها، انباری‌های بزرگ و مراکز بزرگ تجاری را، با هزینه‌ای که مقرون به صرفه باشد، ندارند. اما این مشکل را می‌توان با استفاده از کولرهای تجاری حل کرد. در این متن مهم‌ترین دلایلی را که باید برای کارگاه یا محل کار خود کولر صنعتی تهیه کنید، به صورت خلاصه آمده است.

کولر صنعتی انرژی سلولزی EC 2500
کولر سلولزی آبی انرژی

مناسب بودن کولر صنعتی برای کارگاه‌ها و محیط‌های تجاری وسیع

کولرهای تجاری آبی برای خنک کردن فضاهای بزرگ و باز و هم‌چنین فضاهای کوچک‌تر بسیار مناسب هستند. نیازی نیست که هنگام استفاده از کولر صنعتی کارگاه درب و پنجره‌ها را ببندید. این ویژگی کولر صنعتی آبی باعث می‌شود که کولر در کارگاه‌ها، یا آن دسته از دفاتر کاری که درب آن مکرراً باز و بسته می‌شود، یا به صورت طولانی مدت باز می‌ماند، کارآیی سرمایشی خود را از دست ندهند.

نحوه‌ی نگهداری و مراقبت ساده

کولرهای صنعتی آبی دارای قطعات مجزا از هم کمی هستند. برای همین نحوه‌ی نگه داری و مراقبت بسیار ساده‌‌ای دارند. این ویژگی کولرهای آبی استفاده و مراقبت از آن‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند. تنها لازم است هر از چند گاهی پدهای مرطوب را کنترل کنید. در صورت نیاز پدهای ناسالم را با پدهای جدید تعویض کنید. این کار عملکرد موثر کولر را بهبود می‌بخشد همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ای که از طرف کارشناسان انرژی نوین با موضوع نکات کاربردی برای نگهداری کولر آبی سر بزنید.

قبل از رسیدن فصل گرما از صحت عملکرد کولر اطمینان حاصل کنید. سالم بودن قطعات و اجزای کولر را به دقت کنترل کنید. با اتمام فصل گرما نیز مخزن و کانال‌های کولر را تخلیه و تمیز کنید. به طوری که مطمئن شوید رسوب‌های انباشته شده در مخزن آب کولر به خوبی زدوده شوند.

مخزن و کولر را به صورت کامل خشک کنید و با استفاده از یک کاور، کولر را برای استفاده تا سال دیگر محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که در مدتی که از کولر استفاده نخواهید کرد، کولر را از منبع تامین انرژی جدا کرده باشید.

فشار هوا در دو طرف کولر صنعتی آبی تقریباً یکسان است و این ویژگی باعث می‌شود که کولر کارگاه در طول عمر مفید کار خود، با آسیب‌ها و خرابی‌های زیادی مواجه نشود.

برخلاف دستگاه‌های تهویه هوای قدیمی، این کولرها از مواد شیمیایی یا گازهای فشرده برای خنک کردن هوا استفاده نمی‌کنند.

علاوه براین، نحوه‌ی نصب کولرهای تجاری بسیار ساده‌تر و آسان‌تر است. به همین علت این نوع از کولرها یکی از مناسب‌ترین راه‌های سرمایشی، به عنوان کولر کارگاه به شمار می‌آیند.

کم مصرف بودن کولر صنعتی کارگاهی

کولر صنعتی کارگاهی با منبع انرژی برق، در مقایسه با دستگاه‌های تهویه هوای قدیمی تقریباً ۸۰ درصد انرژی برق کمتری مصرف می‌کنند. اما باید گفت که با وجود داشتن ویژگی کم مصرف بودن، اثر و قدرت سرمایشی این کولرها از دستگاه‌های تهویه هوای قدیمی بالاتر است. در واقع خنک کردن هوای کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی و تجاری، مصرف انرژی و هزینه‌ی زیادی را می‌طلبد. اما با بهره بردن از کولر صنعتی آبی می‌توانید مصرف انرژی را به حداقل رسانده و هزینه‌های سرمایشی محل کار خود را کاهش بدهید.

سازگار بودن کولر صنعتی کارگاهی با محیط زیست

خنک کردن هوای کارگاه‌ها و محیط‌های تجاری با استفاده از کولرهای آبی، روشی است که به محیط زیست کمترین آسیب را می‌رساند. اگر شما دوست‌دار محیط زیست هستید و خود را در مقابل محافظت از آن مسئول می‌پندارید، باید در انتخاب کولر محل کار خود دقت کنید، تا روش‌های سرمایشی به کار گرفته شده، به محیط زیست آسیب نرساند. شما می‌توانید به جای دستگاه‌های تصفیه هوای قدیمی یا مبردها، از کولرهای صنعتی آبی برای خنک کردن محیط کارگاه خود استفاده کنید. کولرهای صنعتی آبی برای خنک کردن محیط از آب استفاده می‌کنند که برای سلامتی انسان و حفظ محیط زیست بهتر است.

کولرهای آبی علاوه بر خنک کردن هوا، به محیط رطوبت می‌بخشند و محیط مطبوعی را برای ادامه‌ی کار و فعالیت به وجود می‌آورند. البته باید خاطر نشان کرد که این کولرها در مناطق گرم و خشک بسیار مفید واقع می‌شوند. چرا که خشکی هوا را از بین می‌برند. اما در آن دسته از مناطق جغرافیایی که به صورت طبیعی هوا دارای رطوبت است، این کولرها دستگاه‌های سرمایشی ایده‌الی به شمار نمی‌آیند.

پدهای مرطوب به کار رفته در کولرهای تجاری و صنعتی آبی، از موادی ساخته شده‌اند که با محیط زیست سازگاری دارند و قابل تجزیه در محیط زیست هستند. به طور کلی می‌توان گفت که کولرهای صنعتی آبی که در کارگاه‌ها و تولیدی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تقریباً یک دهم انرژی لازم برای به کارگیری دستگاه‌های تهویه‌ِی قدیمی را مصرف می‌کنند. به دلیل مصرف زیاد انرژی، دستگاه‌های تهویه هوای قدیمی خطری برای منابع زمینی محسوب می‌شوند.

همان‌ طور که قبلاً گفته شد دمای زیاد در محیط کار باعث کاهش راندمان کاری و بهینه‌ی تولید در کارگاه‌ها و مکان‌های تجاری می‌شود. به همین علت خنک کردن و سرمایش کارگاه‌ها و محیط‌های تجاری از لازمه‌های هر محیط کاری است. کولرهای آبی به کار رفته به عنوان کولر صنعتی کارگاه مزایای بسیار زیادی در مقایسه با دستگاه‌های تهویه هوا قدیمی دارند. استفاده از کولر کارگاه یک روش ایده آل برای خنک کردن محیط کارگاه‌ها و مکان‌های تجاری بزرگ و کوچک به شمار می‌آید.

پست های مرتبط :

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟
کولر سلولزی آبی

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟

اکثر ما با کولر، این وسیله سرمایشی قدیمی آشنایی داریم و اگر درب آن را باز نماییم شاهد جعبه آبی رنگی خواهیم بود.

ظاهر آبی رنگ کولر آبی شاید در ظاهر احساس خوشایند و آرامش بخشی را برای شما تداعی نماید اما در صورتی که به تجهیزات داخلی آن و سرویس دوره ای توجه نشود می تواند تمامی حس ها را از شما گرفته و موجب بهم ریختن اعصاب و روان شما نیز شود.

ادامه مطلب »
تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی
کولر سلولزی آبی

تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی

کولر آبی انرژی با توان ،حجم و قدرت های مختلف در بازار موجود می باشد. معمولا از توان ۳، ۵، ۷ و ۱۲ هزار تولید و عرضه می گردد .

این کولرها که به دلیل کاربرد فراوان در ایران، به صورت کاملا داخلی تولید می شوند و طرفداران بیشتری در میان مردم دارند. اعدادی که توان کولرهای آبی را اعلام می کنند، به ما نشان می دهند که آن کولر در زمانی معین، قدرت مکش و دمش چه میزان هوایی را دارد.

ادامه مطلب »
بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی
کولر سلولزی آبی

بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی

شرکت انرژی تولید کننده انواع کولر آبی می‌دانند مردم ما نیازمند کولرآبی با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین هستند، به همین خاطر تمام تلاش خودشان را در بهبود این مهم انجام می‌دهند

ادامه مطلب »
نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش
بخاری گازی

نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش

گرمای بخاری در حالی که بسیار لذت بخش است به همان میزان خطر آفرین نیز می باشد. بخاری های گازی حوادث تلخی را در صورت رعایت نکردن ایمنی در پی دارند. استنشاق گاز و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی عامل مرگی با نام مرگ خاموش خواهد بود .

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب زمینه های نمایش داده شده.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجود
  • ویژگی های دلخواه
  • ویژگی ها
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
جشنواره فروش فصلی محصولات گرمایشی و سرمایشی انرژی