نمایندگی شرکت انرژی

کولر آبی انرژی | بخاری انرژی | هیتر گازی انرژی | بخاری صنعتی

چرا کولر سلولزی آبی انرژی؟

چرا کولر سلولزی آبی انرژی؟

خواندن این مطلب حدود 4 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

کولر آبی انرژی جزء خانواده ی بزرگ کالاهای ایرانی و ساخت شرکت تولیدی انرژی می باشد که نامی آشنا صنعت تولیدی کشور محسوب می گردد.

محصولات انرژی دارای مزایای بسیاری هستند که در ادامه به آنها می پردازیم ، اما در خصوص کولر آبی شرکت انرژی تولیدات مختلفی مانند کولر آبی خانگی ، صنعتی مانند کولر آبی سلولزی انرژی ۵۵۰۰ مدل EC0550 ، کولر آبی سلولزی انرژی ۳۵۰۰ مدل EC0350 ، کولر آبی سلولزی انرژی سه فاز صنعتی مدل EC1800 و حتی در سال ۹۸ پای خود را فراتر گذاشته با تولید دو مدل کولر آبی اقتصادی نگاه ویژه ای به صرفه جویی در مصرف برق نموده که بیانگر دیدگاه ویژه این شرکت به مشتریان خود می باشد.

کولر سلولزی آبی انرژی
کولر سلولزی آبی انرژی
منطقه آب و هوای کشور سرافراز ایران به گونه ای واقع شده است که کولر آبی برای سرمایش بهترین گزینه از نظر صرفه اقتصادی و همچنین صرفه مصرف انرژی می باشد و از این لحاظ انتخاب مناسبی جهت مراکز اداری ، صنعتی و ساختمان های مسکونی است ، کولر آبی سلولزی انرژی نوع دیگری از تولیدات شرکت انرژی است که هوای خنک تر و سالم تری را نسبت به کولر های آبی معمولی تولید می نماید.

طراحی کولر سلولزی آبی انرژی

شرکت انرژی پیشرو در طراحی محصولات جدید در حوزه سرمایشی و گرمایشی محسوب می شود ، همانگونه که بیان شده کولر آبی سلولزی انرژی که می توان گفت امروزه یکی از جدیدترین محصولات این شرکت به شمار می رود با جایگزینی پوشال سلولزیبجای پوشال های بکار رفته در کولر های قدیمی هوای مطبوع ، خنک تر و سالم تری را تولید می نماید.

ریموت کنترل کولر آبی انرژی

به این محصولات ریموت کنترل هوشمندی نیز اضافه گردیده که استفاده از آن را سهل تر نموده. یکی دیگر از مزایای نسل جدید کولر آبی هوشمند انرژی ، بکارگیری ترموستاتی جهت تنظیم دمای هوای محیط به صورت یکپارچه است که به موجب آن می توان با تنظیم دمای محیط زمان روشن بودن کولر را نیز برنامه ریزی کرد و یا نگرانی از بابت روشن ماندن دستگاه در زمان خواب نداشته باشید.
کولر آبی سلولزی انرژی بالازن
کولر آبی سلولزی انرژی بالازن

سیستم حفاظت از جان کولر سلولزی آبی انرژی

از سیستم محافظت از جان می توان به عنوان مزیت دیگری از کولر آبی انرژی نام برد اما این سیستم چیست و چگونه باعث حفاظت از جان شما می شود ، باید گفت هنگامی که کولر دارای نشتی جریان برق بیشتر از ۳۰ میلی آمپر باشد و اگر فرد به وسیله این دستگاه دچار برق گرفتگی شود درزمانی کمتر از ۲۰۰ میلی ثانیه سیستم به صورت خودکار جریان برق را قطع نموده و کولر خاموش و پس از آن پیام صوتی بلندی را جهت اخطار به صدا در می آورد.

پوشال سلولزی در کولر آبی انرژی

پدهای سلولزی که به جای پوشال در کولر آبی برند انرژی مورد استفاده قرار گرفته است دارای مزیت های زیادی است. این پدها به مقدار مناسب تری رطوبت را پخش می کنند. از این رو سبب ایجاد گرهک های آهک در بین این مواد نمی شود. علاوه بر این سبب رشد باکتری ها و قارچ ها نمی شود. این باکتری ها و میکروب ها ممکن است در هوا پخش شوند و به مرور زمان در کولرهای پوشال دار سبب ایجاد بیماری های تنفسی می شوند. کولر آبی سلولزی با داشتن سلولز این مشکل را برطرف کرده است و هوایی مطبوع و بدون بو به بیرون پرتاب می کند. این عامل سبب می شود تا هوایی کاملاً تازه و سالم را تنفس کنید.

پد سلولزی بکار رفته در کولر آبی انرژی مزیت های فراوانی را به این محصول افزوده است. این پدها رطوبت را مدت زمان بیشتر در خود حفظ نموده و از این رو سبب ایجاد جریان هوای خنک تری می شوند و از لحاظ رسوب نیز باید گفت نسبت به پوشال های قدیمی هیچ گونه آثاری از آهک را بروی خود باقی نمی گذارند.

از دیگر مشکلاتی پوشال های قدیمی که می توان به آن اشاره کرد ، رشد قارچ و پس از آن ایجاد مشکلات تنفسی و ایجاد بوی نامطبوع در فضاها بود که با جایگزینی این پدها هوایی کاملا تازه و سالم تری را تفس خواهید کرد.

جهت اطلاع بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی سر بزنید.

پد سلولزی
پد سلولزی کولر کولان سل

سایر قابلیت های کولر سلولزی انرژی

همانگونه که بیان شده کولر آبی از لحاظ صرفه اقتصادی و ارنژی نسبت به سایر محصولات برتری دارد و همین عمر بکارگیری آن مرسوم می باشد.

علاوه بر این موارد کولر آبی انرژی صدای بسیار کمی تولید کرده و در روند آسایش وآرامش شما هیچگونه خللی را ایجاد نمی نماید ، این قابلیت به خصوص در زمانی که به خواب می رویم می تواند اهمیت بالایی داشته باشد

کولر آبی سلولزی انرژی

قابلیت نصب

کولرهای انرژی در توان و ظرفیت های مختلفی تولید می شوند که براساس شرایط فضای مورد بکارگیری آن قابل انتخاب می باشند همچنین می توا باد ایجاده شده توسط این محصولات را از طریق کانال تا بیش از ده متر انتقال داد، قدرت موتور در هر کدام نیز متفاوت است. از این رو هنگام خرید کولر آبی انرژی باید متناسب با فضا و شرایطی که کولر قرار است در آن جا نصب شود این دستگاه را خریداری کرد.

فروشگاه انرژی نوین توسط کارشناسان خود و به صورت رایگان ، بهترین گزینه را جهت خرید کولر آبی انرژی در اختیار شما قرار خواهد داد.

پست های مرتبط :

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟
کولر سلولزی آبی

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟

اکثر ما با کولر، این وسیله سرمایشی قدیمی آشنایی داریم و اگر درب آن را باز نماییم شاهد جعبه آبی رنگی خواهیم بود.

ظاهر آبی رنگ کولر آبی شاید در ظاهر احساس خوشایند و آرامش بخشی را برای شما تداعی نماید اما در صورتی که به تجهیزات داخلی آن و سرویس دوره ای توجه نشود می تواند تمامی حس ها را از شما گرفته و موجب بهم ریختن اعصاب و روان شما نیز شود.

ادامه مطلب »
تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی
کولر سلولزی آبی

تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی

کولر آبی انرژی با توان ،حجم و قدرت های مختلف در بازار موجود می باشد. معمولا از توان ۳، ۵، ۷ و ۱۲ هزار تولید و عرضه می گردد .

این کولرها که به دلیل کاربرد فراوان در ایران، به صورت کاملا داخلی تولید می شوند و طرفداران بیشتری در میان مردم دارند. اعدادی که توان کولرهای آبی را اعلام می کنند، به ما نشان می دهند که آن کولر در زمانی معین، قدرت مکش و دمش چه میزان هوایی را دارد.

ادامه مطلب »
بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی
کولر سلولزی آبی

بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی

شرکت انرژی تولید کننده انواع کولر آبی می‌دانند مردم ما نیازمند کولرآبی با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین هستند، به همین خاطر تمام تلاش خودشان را در بهبود این مهم انجام می‌دهند

ادامه مطلب »
نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش
بخاری گازی

نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش

گرمای بخاری در حالی که بسیار لذت بخش است به همان میزان خطر آفرین نیز می باشد. بخاری های گازی حوادث تلخی را در صورت رعایت نکردن ایمنی در پی دارند. استنشاق گاز و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی عامل مرگی با نام مرگ خاموش خواهد بود .

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب زمینه های نمایش داده شده.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجود
  • ویژگی های دلخواه
  • ویژگی ها
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
جشنواره فروش فصلی محصولات گرمایشی و سرمایشی انرژی