نمایندگی شرکت انرژی

کولر آبی انرژی | بخاری انرژی | هیتر گازی انرژی | بخاری صنعتی

راهنمای خرید کولر صنعتی

راهنمای خرید کولر صنعتی

خواندن این مطلب حدود 4 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

در روزهای گرم سال برای خنک کردن محیط کار و ساختمان‌های صنعتی به یک کولر صنعتی احتیاج پیدا خواهید کرد.

کولر صنعتی انرژی راه حلی بسیار خوب برای ایجاد یک محیط خنک و مناسب برای فضاهای صنعتی است. کولرهای صنعتی قدرت سرمایشی موثری دارند. بیشتر کولرهای صنعتی با روش تبخیری کار می‌کنند. کولرهای آبی صنعتی انرژی در آن دسته از مناطق جغرافیایی که آب و هوای گرم و خشک دارند کاربرد بیشتری دارند. کولرهای تبخیری تقریباً تا ۲۰ درجه‌ی فارنهایت یا ۷ درجه سانتی‌گراد توانایی کاهش دمای هوای محیط را دارند. این کولرها علاوه بر خنک کردن هوا، رطوبت کافی برای محیط را فراهم می‌کنند. به همین دلیل هوای خنک و مطبوعی را به محیط می‌بخشند. راهنمای خرید کولرهای صنعتی اطلاعات مفیدی را در مورد این نوع کولرها در اختیارتان قرار می‌دهد.

کولرهای صنعتی انرژی در انواع مختلف و متنوع موجود هستند. تنوع طرح‌ها و مدل‌های کولرهای صنعتی باعث می‌شود که این کولرها برای به کارگیری در شرایط و محیط‌های مختلف، مناسب باشند. قیمت خرید کولرهای صنعتی آبی نیز متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود، کولر صنعتی انرژی مناسب را تهیه نمایید.

مطالعه‌ی راهنمای خرید کولر صنعتی به شما کمک می‌کند تا با ویژگی‌ها و کاربردهای انواع کولرهای صنعتی آشنا شوید.

با داشتن اطلاعات مفید در مورد انواع کولرهای صنعتی می‌توانید با توجه به شرایط و نیازهای خود، کولر صنعتی مناسب را برای محیط صنعتی یا تجاری خود انتخاب و تهیه کنید.

فروشگاه انرژی نوین
کولر سلولزی آبی انرژی

ابعاد کولر صنعتی

کولرهای تجاری آبی برای خنک کردن فضاهای بزرگ و باز و هم‌چنین فضاهای کوچک‌تر بسیار مناسب هستند. نیازی نیست که هنگام استفاده از کولر صنعتی کارگاه درب و پنجره‌ها را ببندید. این ویژگی کولر صنعتی آبی باعث می‌شود که کولر در کارگاه‌ها، یا آن دسته از دفاتر کاری که درب آن مکرراً باز و بسته می‌شود، یا به صورت طولانی مدت باز می‌ماند، کارآیی سرمایشی خود را از دست ندهند.

نحوه‌ی نگهداری و مراقبت ساده

هنگام انتخاب و خرید کولر صنعتی باید به چند نکته‌ی مهم توجه کنید. یکی از معیارهای اصلی در خرید کولرهای صنعتی اندازه‌ی دستگاه کولر است. اندازه‌ی دستگاه کولری که خریداری می‌نمایید، باید مناسب با مساحت محیط مورد نظر باشد. اگر کولری که خریداری می‌کنید کوچک‌تر از اندازه‌ی مناسب باشد، کولر به تنهایی قدرت خنک کردن مناسب محیط را نخواهد داشت. این امر باعث می‌شود که کولر مدام در حال کار باشد و فشار زیادی را متحمل شود.

همچنین، کوچک بودن کولر باعث مصرف زیاد انرژی توسط دستگاه کولر می‌شود. بنابراین انتخاب کولر کوچک‌تر از اندازه‌ی مورد نیاز، علاوه بر خنک نکردن مناسب محیط، باعث مصرف بیشتر انرژی و کاهش طول عمر دستگاه می‌شود.

شرایط محیطی و جغرافیایی

یکی دیگر از عوامل مهمی که هنگام خرید کولرهای صنعتی باید در نظر بگیرید، شرایط محیطی و جغرافیایی است. کولرهای آبی روش سرمایشی ایده آلی برای خنک کردن ساختمان‌های صنعتی در مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرم و خشک هستند.

این کولرها همراه با خنک کردن هوا باعث رطوبت دهی به محیط می‌شوند. خشکی هوا باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای کارکنان و افراد حاضر در ساختمان می‌شود. رطوبت مناسب موجود در هوا برای سلامتی انسان مفید است. به همین دلیل کولرهای آبی، در مناطق گرم و خشک یکی از پرطرفدارترین روش‌های سرمایشی به شمار می‌آیند.

در اکثر نقاط کشور ما نیز کولرهای آبی کاربرد بسیار دارند. اما در مناطق گرم و مرطوب، کولرهای آبی گزینه‌ی خوبی برای استفاده نیستند. چرا که در هوای مرطوب بازده کولرهای آبی کاهش می‌یابد.

همچنین رطوبت بیش از اندازه‌ی هوا باعث سلب آسایش افراد حاضر در ساختمان می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ای که توسط کارشناسان انرژی نوین با عنوان کولر آبی بخریم یا گازی؟ مراجعه نمایید.

قیمت خرید کولر صنعتی

کولرهای آبی در انواع مدل‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند. کارخانه ها و شرکت‌های بسیاری به ساخت و توزیع برندهای مختلف کولرهای آبی می‌پردازند.

قیمت کولرهای آبی صنعتی نیز با توجه به برند و اندازه و مدل‌شان متفاوت است. کولرهای آبی در مقایسه با دستگاه‌های تهویه ی هوا قیمت پایین‌تری دارند. اگر دنبال راه حل مناسبی برای خنک کردن ساختمان خود در فصل تابستان هستید، کولرهای آبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هستند.

برای نصب و نگهداری کولرهای آبی صنعتی نیز متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهید بود. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه‌ی خودتان کولر مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

حتی می توانید بعد از بررسی صحت کارکرد کولر، دستگاه دست دوم کولر آبی را خریداری کنید تا درهزینه‌های خود صرفه جویی نمایید. قیمت کولر آبی انرژی

انواع کولر صنعتی

همان‌طور که گفته شد کولرهای آبی یا کولرهای کویری بهترین دستگاه های سرمایشی برای به کارگیری در مناطق گرم و خشک هستند. دو نوع کولر آبی مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. این کولرها به روش تبخیری کار می‌کنند. کولرهای آبی هوای گرم و خشک را به هوای خنک و مرطوب تبدیل می‌کنند. هنگام استفاده از کولر آبی باید یک پنجره یا درب را باز گذاشت. چرا که در صورت نبود تهویه‌ی مناسب، رطوبت هوا بیش از اندازه افزایش پیدا خواهد کرد.

کولرهای صنعتی بزرگ برای خنک کردن مکان‌های صنعتی بزرگ مانند کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی بزرگ طراحی شده‌اند. این کولرها برای کاربردهای صنعتی مناسب هستند. از کولرهای صنعتی بزرگ می‌توان در مراکز تجاری، مدرسه‌ها، انباری‌ها، سالن‌های ورزشی بزرگ، تالارها، و مکان‌های عمومی نیز استفاده کرد.

به کارگیری کولرهای کانالی یکی از موثرترین روش‌های سرمایشی است. این کولرها را می‌توان داخل اتاق قرار داد، یا آن‌ها را از پنجره نصب کرد. کولرهای ایستای کانالی معمولاً مجهز به چرخ هستند تا حمل و نقل‌شان آسان‌تر شود. ساختار این کولرها به گونه‌ای است که دارای کانال هستند. بسته به مدل و ظرفیت کولر کانالی، این کولرها برای خنک کردن اتاق‌هایی با مساحت ۶۰ متر الی ۴۰۰ متر مناسب هستند.

کولرهای قابل حمل برای سرمایش نقطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کولرها علاوه بر به کارگیری در مکان‌های بسته، قابلیت استفاده در فضاهای باز را نیز دارند. این کولرها را می‌توان به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داد. بیشتر کولرهای قابل حمل برای آسان‌تر کردن حمل و نقل مجهز به چرخ و دسته هستند. وزن این کولرها نیز در مقایسه با کولرهای دیگر سبک تر است. کولرهای قابل حمل هم در مکان‌های صنعتی و هم در ساختمان‌ها و اتاق‌های کوچک خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پست های مرتبط :

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟
کولر سلولزی آبی

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟

اکثر ما با کولر، این وسیله سرمایشی قدیمی آشنایی داریم و اگر درب آن را باز نماییم شاهد جعبه آبی رنگی خواهیم بود.

ظاهر آبی رنگ کولر آبی شاید در ظاهر احساس خوشایند و آرامش بخشی را برای شما تداعی نماید اما در صورتی که به تجهیزات داخلی آن و سرویس دوره ای توجه نشود می تواند تمامی حس ها را از شما گرفته و موجب بهم ریختن اعصاب و روان شما نیز شود.

ادامه مطلب »
تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی
کولر سلولزی آبی

تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی

کولر آبی انرژی با توان ،حجم و قدرت های مختلف در بازار موجود می باشد. معمولا از توان ۳، ۵، ۷ و ۱۲ هزار تولید و عرضه می گردد .

این کولرها که به دلیل کاربرد فراوان در ایران، به صورت کاملا داخلی تولید می شوند و طرفداران بیشتری در میان مردم دارند. اعدادی که توان کولرهای آبی را اعلام می کنند، به ما نشان می دهند که آن کولر در زمانی معین، قدرت مکش و دمش چه میزان هوایی را دارد.

ادامه مطلب »
بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی
کولر سلولزی آبی

بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی

شرکت انرژی تولید کننده انواع کولر آبی می‌دانند مردم ما نیازمند کولرآبی با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین هستند، به همین خاطر تمام تلاش خودشان را در بهبود این مهم انجام می‌دهند

ادامه مطلب »
نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش
بخاری گازی

نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش

گرمای بخاری در حالی که بسیار لذت بخش است به همان میزان خطر آفرین نیز می باشد. بخاری های گازی حوادث تلخی را در صورت رعایت نکردن ایمنی در پی دارند. استنشاق گاز و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی عامل مرگی با نام مرگ خاموش خواهد بود .

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب زمینه های نمایش داده شده.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجود
  • ویژگی های دلخواه
  • ویژگی ها
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
جشنواره فروش فصلی محصولات گرمایشی و سرمایشی انرژی