نمایندگی شرکت انرژی

کولر آبی انرژی | بخاری انرژی | هیتر گازی انرژی | بخاری صنعتی

بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی

بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی

خواندن این مطلب حدود 2 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

شرکت انرژی تولید کننده انواع کولر آبی می‌دانند مردم ما نیازمند کولر آبی با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین هستند، به همین خاطر تمام تلاش خودشان را در بهبود این مهم انجام می‌دهند

راهکارهای پیشنهادی بالا بردن راندمان مصرفی کولر آبی

نکته مهمی که وجود دارد مقدار مصرف آب کولر آبی می باشد که عددی در حدود ۳۰ تا ۴۵ لیتر در هر ساعت است، اگر فرض را بر آن بگیریم در حال حاضر در فصل گرم تابستان به سر می‌بریم و نیاز به روشن بودن ۲۴ ساعته کولر آبی داشته باشیم این عدد در کمترین حالت به ۷۲۰ لیتر در روز می‌رسد.

به کمتر از گرید A یا B راضی نشوید

 درجه های کیفی در مورد میزان مصرف برق و راندمان وکیفیت قطعات داخلی آن میباشد،پس در هنگامی که می‌خواهید کولر آبی با درجه کیفی A تا G را مقایسه کنید به برند موتور و کیفیت فلز به کار رفته در بدنه دقت کنید.

هزینه پرداختی شما در قبال دریافت کولر آبی با راندمان بالاتر کمی بیشتر از نمونه های معمولی و پرمصرف تر است اما به شما این اطمینان را می‌دهیم پس از گذشت چند ماه هزینه پرداختی شما در مبلغ قبض برقتان جبران خواهد شد.

خنکی بیشتر در طول فصل نسبت به کولر پوشالی

کولر آبی سلولزی را انتخاب کنید

در مورد اینکه پد سلولوزی و پوشال چه تفاوت هایی با هم دارند می توانید به مطلب تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی مراجعه نمایید،اما برای رفع نگرانی شما به نکات مهم برای بالا بردن راندمان کولر آبی در نوع پوشال یا پد سلولوزی می‌پردازیم.

در مقایسه پد سلولوزی و پوشال این پد سلولوزی است که بالاترین راندمان مصرفی را دارد

راندمان حرارتی و مصرف آب پد سلولوزی

به دلیل اینکه پد سلولوزی از بافتی منظم و مستحکم تر از سلولز بهره می‌برد هوای ورودی به خوبی از بین منافذ این پد ها عبور می‌کند و هوای ورودی از کانال کولر خنک‌تر از هوای ورودی در حالت پوشالی است.

پس میتوان نتیجه گرفت پد سلولوزی به دلیل راندمان حرارتی بالاتر،دور موتور کمتری از کولر شما می‌طلبد و درنتیجه مصرف برق و آب کمتری برای شما دارد

از سایبان استفاده نمایید

اکثرأ محل نگهداری کولر های آبی در پشت بام خانه است،پس انتظار تابش و حرارت بالا،هم در محیط پیرامون کولر و هم در بدنه کولر را خواهیم داشت،شرکت هانرژی  کولر ابی در ابتدای کار بدنه و نگهدارنده پدسلولوزی یا پوشال را به رنگ آبی و سفید در می‌آورند.

سایبان کولر آبی
سایبان کولر آبی

انتخاب سایبان بهترین راه برای بالابردن راندمان کولر آبی

انواع سایبان جهت بالا بردن راندمان کولر آبی

دلیل استفاده از سایبان میزان جذب کنندگی و بازتابش حرارت و نور کم خورشید است،نمیتوان انتظار این را داشت در دمای کویر ما همان راندمان دمای منطقه ای همچون تهران را داشته باشیم پس نیازمند تجهیزاتی برای ایجاد سایه کافی و مناسب سطح کولر هستیم.

در بازار ایران چه تولید کنندگان اصلی و چه تولید کنندگان تخصصی تجهیزات کولر،اقدام به تولید سایبان هایی مختلف کرده اند،نمیتوان گفت کدام نوع سایبان مناسب شماست زیرا عواملی مانند مکان کولر،میزان و جهت باد و نوع آب و هوا دخیل در انتخابتان هستند شما می توانید با بهره گیری از تخصص کارشناسان نوین انرژی به انتخاب مناسبی برسید.

پست های مرتبط :

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟
کولر سلولزی آبی

چگونه کولر آبی مناسبی انتخاب کنیم؟

اکثر ما با کولر، این وسیله سرمایشی قدیمی آشنایی داریم و اگر درب آن را باز نماییم شاهد جعبه آبی رنگی خواهیم بود.

ظاهر آبی رنگ کولر آبی شاید در ظاهر احساس خوشایند و آرامش بخشی را برای شما تداعی نماید اما در صورتی که به تجهیزات داخلی آن و سرویس دوره ای توجه نشود می تواند تمامی حس ها را از شما گرفته و موجب بهم ریختن اعصاب و روان شما نیز شود.

ادامه مطلب »
تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی
کولر سلولزی آبی

تفاوت کولر آبی سلولزی و پوشالی

کولر آبی انرژی با توان ،حجم و قدرت های مختلف در بازار موجود می باشد. معمولا از توان ۳، ۵، ۷ و ۱۲ هزار تولید و عرضه می گردد .

این کولرها که به دلیل کاربرد فراوان در ایران، به صورت کاملا داخلی تولید می شوند و طرفداران بیشتری در میان مردم دارند. اعدادی که توان کولرهای آبی را اعلام می کنند، به ما نشان می دهند که آن کولر در زمانی معین، قدرت مکش و دمش چه میزان هوایی را دارد.

ادامه مطلب »
بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی
کولر سلولزی آبی

بالا بردن راندمان و عمر مفید کولر آبی

شرکت انرژی تولید کننده انواع کولر آبی می‌دانند مردم ما نیازمند کولرآبی با راندمان بالا و مصرف انرژی پایین هستند، به همین خاطر تمام تلاش خودشان را در بهبود این مهم انجام می‌دهند

ادامه مطلب »
نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش
بخاری گازی

نکات مهم در نصب بخاری گازی و دودکش

گرمای بخاری در حالی که بسیار لذت بخش است به همان میزان خطر آفرین نیز می باشد. بخاری های گازی حوادث تلخی را در صورت رعایت نکردن ایمنی در پی دارند. استنشاق گاز و عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری گازی عامل مرگی با نام مرگ خاموش خواهد بود .

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب زمینه های نمایش داده شده.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجود
  • ویژگی های دلخواه
  • ویژگی ها
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
جشنواره فروش فصلی محصولات گرمایشی و سرمایشی انرژی